nochmal ne Frage zu Fakten,
es soll ja eine Art Respawn diesmal geben, weiß einer wie genau das funktioniert und was es alles betrifft?
Beiträge von Lazy
-
-
Nochmal kurz zur Karte und dem Wasser:
Hab jetzt schon mehrfach bei reddit und anderen englischen Seiten und Youtube vids von anscheinend Informierten Youtubern gehört / gelesen, dass man sogar doch das Wasser erkunden können soll? Weiß dazu jemand was?
-
Ja ich versuche mittlerweile auch nicht mehr soviel zu lesen, was Spoiler angeht und lasse mich lieber selbst überraschen, gerade auf Reddit sind ja riesen Diskussionen zu allem zugange....
Ab dienstag wissen wirs ja selbst und können es für uns entcsheiden... ENDLICH! -
Hier etwas zu Map und Mapgröße im Vergleich zu den Vorgängern:
Bin etwas "enttäuscht" muss ich sagen, was die Mapgröße angeht (klang für mich immer so, als würde die Map um einiges größer werden als bei Skyrim bzw FO:NV). Klar, sie ist größer, aber dass was am meißten dafür nun von dem da ist, was größer geworden ist, scheint das Wasser an der rechten Seite zu sein?! Oder irre ich mich da? Also nicht, dass die Welt wirklich klein sein wird, aber SO MASSIV größer wird sie auch nicht werden.
Edit: Bei längere Betrachtung kann es aber auch sein, dass ich einfach nur mit der Größenordnung nicht ganz klar komme grad.
-
Und noch 2 Videos - mit einer endlich kompletten PERK-Liste!!!!! (im 2.).
Spoiler können enthalten sein, hab sie mir nicht angeschaut, aber gerade die Animationen der Figuren und Soundkulisse soll richtig toll geworden sein und der gunfight-part ist echt richtig gut geworden, wie einer schön schon bei reddit meinte, man kann kaum glauben, dass Bethesda diese Teile programmiert hat, aber dass sie sich Hilfe von den Doom-Entwicklern holten für den Shooterpart, war anscheinend eine super Entscheidung.
https://www.reddit.com/r/fo4/c…n_combat_gameplay_part_1/EDIT: hier noch eine Übersich allter Perks (Englisch):
http://imgur.com/a/A5Beb oder http://imgur.com/tJGyOEN -
Ja sehe ich genauso, solange das Flair stimmt!
Bin eher gespannt auch, ob endlich noch eine 100%ige Perkübersicht rauskommt, das würde mich sehr interessieren, gerade auch schonmal vorweg zur Skillplanung -
Also die Licht Effekte und die Atmo gefallen mir sehr ich glaube eine ENB Mod wird nicht nötig sein und damit werde ich dann auch meinen PC nicht unnötig damit belasten müssen.Ja na man darf auch nicht vergessen, dass es die konsolen versionen sind, woher die screens stammen!
Auf dem PC wird Fallout denke um einiges besser aussehen.
Sonst bin ich mal gespannt, ob noch Videos auftauchen im laufe des Tages.. -
hey.
Lese jetzt schon länger mit und es gibt viele neue Infos und Screenshots auf reddit (alles English, wollte mich am handy jetzt nicht ran setzen alles zu übersetzen sorry)
In dem link:
https://reddit.com/r/fo4/comments/3r1g7g/spoiler_this_time_information/
Hat wer aus einem spanischen Forum viele Infos zb ins englische übersetzt, dort behauptet wer das Spiel bereits auf der ps4 bzw xbox zu spielen.I've been reading a Spanish forum where an user claims to have play the game and reveals some info about it, I DON'T KNOW IF IT'S TRUE but here it is. MAYBE IT'S ALL A BIG LIE, but well, it sounds pretty real, and it's another way to stay entertained until the release. I'll try to translate it as best I can, don't be too hard please.SOURCE
English recap: The game, even tough not so revolutionary, it doesn't look like in the captures but better, it's not really a bad game. Joined together the game world looks better than great, and the illumination is one of the best I've seen. It is true that it suffered some framedrops but, there is also much more on screen.
- DIFFICULTY: Very easy, easy, normal, hard, very hard, SURVIVAL. They change damage, resistance of enemies and appearing rate of legendary enemies. Legendary enemies are harder and they have a chance of dropping a legendary item with unique characteristics like better critic chance or that refills AP when doing a critic.
- HUD color will be customizable by RGB sliders.
- Minigames for unlocking doors and terminals are exactly the same as in Fallout 3.
- About the size of the map, is hard to tell a size because it's quite small on the pip-boy but it doesn't seem small at all, there is a lot to find on it. Probably Skyrim's size more or less?
-COMBAT, WAY better. It is no COD but the FPS sensations are amazing, you notice every impact, the weapons recess, different characteristics between them etc makes it wonderful. There was a lot of place from Fallout 3 to improve so I was doubtful about what would they do, but you all can be calm about it. Also, enemy AI, without being super evolved or anything, it's way better. Enemies hide, get cover a lot, they go for you when you have little health or you're reloading (He's playing in hard mode). He says VATS it's completely not essential.
-Animations are flawless. People's faces, even tough there are some similar (particularly raiders) there are a lot, and way different ones from each other.
-He didn't like at all the dialogue system, and in 23 hours he's played almost no mission he was able to get out of just by dialogue. Although there was some "X person approved" like in Dragon Age/Mass Effect, there is no visible karma system, and that takes a lot of attractive to the diplomatic side of the game. He checked statics and he didn't see either nothing about reputations like in NV. He thinks it will probably work like in Skyrim and Oblivion.
-SETTLEMENTS: A very important pillar on the game. Some will love it, some will hate it. He thinks that, even tough he likes this kind of "microgestion"aspects from RPGS he thinks Fallout's it's a little bit harder and deep than he likes. They give sooo many options about it, and missions, and objectives that he think they take out weight from the rest of the game. ABOUT HOW THEY WORK: There are a ton lot of red workshop tables all over the world, some free and other ones occupied. Once you get to them (if the people occupying it are good people you'll have to do the typical mission to help them etc) you can do all that was seen on the demo, destroy everything, and build. You'll have to maintain the little, or bunch of humans on it with food, water, energy and beds. When they're attacked you'll receive a message and have the option to go help. It is very complete and you can invest a lot of hours making it really cute, have there your base with all your people etc, but he thinks it might be a little bit overexploited.
-WEAPONS: More about them, he has only seen like 12-15 base weapons yet, but he says that the weapons mods is crazy. Every weapon can easily have 25-30 different pieces that alter sadistics.
-LOADING TIMES: There are a lot of little houses that doesn't need a loading screen, but big buildings normally do. Loadings between buildings are normally really short, being fast travel loading longer.
-POWER ARMORS: Used almost like a vehicle. You get inside, you use it, you get out of it and it stays on that place. It gives them a more OP feel, but it is also way less "comfortable" to use.
-NARRATIVE: He says it starts a little bit weak, and it takes a little to get it up and running. In his almost a day of playing has only completed 4 because they're pretty long and full of things to do. Even tough, he thinks the way the story is going can be very interesting.
I'll go translating as he goes dropping information if you all are interested! He's answering right now to questions people ask him, so I might try to ask something, you can try it too! As soon as he answers (and I'm available) I'll get it here. (Last time updated: 11:15pm)
Bilder gibt es auch einige neue da.
(https://imgur.com/a/Q6WBA).
Wer Lust hat kann es sich ja mal anschauen. Wollte es euch nicht vorenthalten.Ps: keine story spoiler enthalten soweit ich sehen konnte, keine sorge also in diese Richtung.
Edit: https://reddit.com/r/fo4/comments/3qygxn/spoilersfallout_4_pictures_ingamespoilers/
Noch mehr Bilder über den ganzen thread. Quest Dialoge wurden sogar geschwärzt. Also weiter noch kein story spoiler zum Glück, also keine angst davor.