Fallout: New Vegas - Patch in Sicht

  • Fallout: New Vegas - Patch in Sicht


    Endlich ist Rettung in Sicht was Bugs betrifft: Für Fallout: New Vegas soll in Kürze ein großer Patch für die PS3- und Xbox 360-Version des Spiels erscheinen. Bethesda soll den Patch bereits eingereicht haben. Auf Twitter heißt es:


    Zitat

    "Wir haben die Arbeit am Fallout New Vegas-Patch abgeschlossen und den Patch eingereicht. Wir lassen es euch wissen, sobald der Patch für PS3, Xbox 360 und Steam verfügbar ist."


    Der umfangreiche Patch für Fallout: New Vegas soll zahlreiche Quest-Bugs und Fehler von NPCs beheben.


    ranger.jpg

  • der Patch läd noch..... seit 19:27 Uhr .... *gna*
    und was les ich?


    Bugfixes in über 40 (!) Quests.


    And fixes for the following quests:


    - Ain’t That a Kick in the Head
    - By a Campfire on The Trail
    - They Went That-a-Way
    - My Kind of Town
    - Boulder City Showdown
    - Ring a Ding Ding!
    - King’s Gambit
    - For The Republic, Part 2
    - Render Unto Caesar
    - Et Tumor, Brute?
    - The House Always Wins
    - Wild Card
    - Beyond the Beef
    - GI Blues
    - How Little We Know
    - Oh My Papa
    - Still In The Dark
    - You’ll Know It When It Happens
    - Arizona Killer
    - Eureka!
    - Veni, Vidi, Vici
    - All or Nothing
    - No Gods, No Masters
    - Birds of a Feather
    - I Put A Spell On you
    - Come Fly With Me
    - That Lucky Old Sun
    - Don’t Make a Beggar of Me
    - The White Wash
    - Ghost Town Gunfight
    - Restoring Hope
    - Bleed Me Dry
    - Aba Daba Honeymoon
    - Tend To Your Business
    - Wang Dang Atomic Tango
    - Flags of Our Foul-Ups
    - Debt Collector
    - Talent Pool
    - Left My Heart
    - Someone To Watch Over Me
    - Hard Luck Blues


    ich hab es zum 2. mal fast durch. Da müsst ich eigentlich ein 3. mal anfangen in der Hoffnung diesmal alles richtig und ganz gesehen zu haben. Aber *uff* ich glaube das wird nix....

    Viele Grüsse,
    Curlz girlr24x21.gif


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    "Wir verspeisen mit Vorliebe diejenigen, die uns zu bezwingen versuchen!" (TM Addams Family)]

  • Eben auf dem offiziellen Bethesda-Forum entdeckt:



    Quelle: Bethesda-Forum


    Offenbar wird ein weiterer Patch kommen, der ua. das Spiel stabiler machen und Bugs beseitigen soll. Wenn ich es richtig verstanden habe, rückt dafür der Release der DLC's etwas in den Hintergrund, bzw. verschiebt sich ins Ungewisse.

  • Na hoffentlich werden die DLCs dann ebenfalls überprüft und gegen etwaige Bugs geimpft. Man kann optimistisch sein wenn das Ganze etwas braucht, so besteht wenigstens die Chance, dass wir kein unfertiges Produkt serviert bekommen.


    Zum Patch für das Spiel selbst kann ich nicht viel sagen, da ich kaum Ärger hatte. Die Abstürze waren bisweilen alle beseitigt nur einen ärgerlichen Questbug hatte ich erlitten, den ich mit einem Mod beseitigt habe. <- Siehe Thread mit dem Virus.


    Vielleicht wird der Bug nun endlich gefixt den Tesla angesprochen hatte mit der Energiewaffe?

  • Ab heute müsste, laut Jason Bergman (Senior Producer - FNV), für den PC der neue Patch bereitstehen. Das Update für PS3 und XBox sollte in den nächsten Tage erscheinen.



    Folgende Änderungen wurden vorgenommen:


    Guns:

    • Automatic Guns - SMGs, the Assault Carbine, and the
      LMG are more accurate across the board. They're also more durable.
      12.7mm SMG mag capacity increased to 21.
    • Shotguns - Buckshot has received a x1.2 inherent DAM mod. This slightly incentivizes using
      buckshot over slugs when enemy armor is not an issue. Magnum buckshot
      has a x1.3 DAM mod and a small amount of DT bypass. Spread for many
      shotguns has been lowered.
    • Hunting Rifle, Anti-Materiel Rifle - Hunting Rifle and AMR now have the lowest spread of all rifles.
      Hunting Rifle RoF increased, Crit Chance set to x2. Anti-Materiel
      Rifle's Crit DAM has been raised from 80 to 110 to make it more viable
      when compared to the Gobi.
    • Sniper Rifle, Gobi Campaign Scout Rifle - Sniper Rifle and Gobi now have a higher RoF and lower AP cost.
      Both have x2 Crit Chance. Gobi has increased DAM and much higher Crit
      DAM over the Sniper Rifle.
    • That Gun - That Gun is now a slow-firing hand cannon that does huge DAM firing 5.56mm out of a short barrel.
    • Hunting Revolver – Rate of Fire increased.
    • Service Rifle - DAM slightly lowered, firing animation changed to the one used
      by Marksman Carbine, RoF dramatically increased. Spread decreased.
    • Silenced .22 Pistol, SMG - Crit DAM and Crit Chance significantly increased.
    • 5mm Ammo - Base ammo has 10 points of DT bypass. AP variants have 25 points
      of DT bypass. This affects the Assault Carbine, Minigun, and CZ57 Avenger.
    • .308 JSP - DAM mult reduced from x1.5 to x1.3. x2 CND degradation effect added.
    • Lever-Action Rifles - Cowboy Repeater, Trail Carbine, Brush Gun - RoF has been
      slightly reduced, AP costs have been significantly increased, and spread
      has been slightly increased. Cowboy Repeater Custom Action RoF increase
      has been reduced. La Longue Carabine spread has been significantly
      lowered.


    Explosives:

    • Dynamite - Larger explosion radius.
    • Frag and Plasma Grenades – DAM increased.
    • 25mm Grenades - Slightly increased DAM on the explosion.
    • 40mm Grenades - Significantly higher DAM on the explosion.
    • Missile Launcher / Fat Man - Now have much better zoom FoV and good accuracy.
      Missile and Fat Man projectiles (not the explosion) have a large base
      DAM. Both are extremely effective on direct hits, but still potent even
      if a direct hit is not scored. N.B.: Listed DAM on weapons assumes a
      direct hit!


    Energy Weapons:

    • Gatling Laser - Base DAM is higher. Against heavily
      armored targets, this is still a poor weapon. Against lightly armored
      targets, especially with Over Charge or Max Charge ECPs + Focus Optics +
      Laser Commander, it has extraordinary DPS.
    • Tesla Cannon, Tesla-Beaton Prototype - These now consume far less ammo per shot and
      can be fired several times before a reload. DAM is beefy with an
      additional 2 second DoT.
    • Pew-Pew - Lower ammo capacity, consumes far fewer ECs per shot. Still a two-shot weapon.


    Melee and Unarmed:

    • Ripper, Chainsaw, Thermic Lance - DAM lowered, all ignore DR/DT.
    • Bladed Gauntlet, Mantis Gauntlet - Ignore DR/DT flags removed (were not
      supposed to be marked as such). Mantis Gauntlet animation/sound fixed.


    Perks:

    • Splash Damage – Functions properly.
    • The Professional - 10mm Pistol, SMG added to perk list.


    Das komplette Statement von Jason Bergman findet ihr hier .


    Quelle: http://forums.bethsoft.com/index.php?showtopic=1181744&st=0

    ...what doesn't kill you gives you exp...

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